O mnie

Meine lieben, jetzt ist es so weit und ich starte mit meinem Blog :). Ich bin die glückliche Mutti von zwei Kinder im alter 5 und 2, die waren hauptsächlich meine Inspiration um etwas für Kinder zu erschaffen...Vor 5 Jahren habe ich nun selbst angefangen tolle Mode Schmuckstücke zu kreieren, aber wegen die zweite Schwangerschaft musste ich eine Pause machen...Nach den Geburt meine Tochter war alles anders, mehr Zeit verbrachte ich mit Häkeln, danach mit Basteln mit meinem 5 Jährigem Son und dass hat mir richtig Spaß gemacht...Also ich habe mich entschieden alles zusammen zu verbinden und mit euch Teilen. Auf meinem Blog findet Ihr alle meine Schätze zusammen :). Ich kann alles personalisieren, und auf wünsch Ändern, da jedes Stück von meinem Arbeit einzigartig und einmalig ist.
Ich wünsche euch viel Spaß beim Stöbern und warte auf eure Mails :*

Liebe Grüße

Eure Bea

Donnerstag, 30. Mai 2013

Komplety

30. Komplet "Indygo" składa się jak widać z zawieszki, kolczyków i bransoletki. Wykonałam go z koralików "kocie oko" w kolorze indygo oraz przeźroczystych kryształków bicone

31. Komplet "Wielki błękit" składa się z kolczyków, zawieszki w kształcie kropli i pierścionka. Wykonałam go z błękitnych koralików bicone i drobnych połyskujących srebrem koralików rocailles.
Dostępna również bransoletka pasująca do kompletu :)

 32. Komplet "Czarna klasyka" składa się z zawieszki w kształcie kulki, kolczyków i pierścionka. Wykonałam go z czarnych koralików bicone i drobnych połyskujących srebrem koralików rocailles.
Dostępna również bransoletka pasująca do kompletu :)

 33. Komplet "Cukierkowy róż" składa się z zawieszki w kształcie kulki, kolczyków i pierścionka. Wykonałam go z różowych koralików bicone i drobnych połyskujących srebrem koralików rocailles.
Dostępna również bransoletka pasująca do kompletu :)

 34. Komplet "Perłowy sen" składa się z kolczyków w kształcie kulki i pierścionka. Wykonałam go ze śnieżno białych perełek i drobnych połyskujących srebrem koralików rocailles.
Dostępna również zawieszka i bransoletka pasujące do kompletu :)

 35. Komplet "Morska zieleń" składa się z kolczyków, zawieszki i pierścionka. Wykonałam go z perełek w kolorze zielono-niebieskim i drobnych koralików rocailles w kolorze połyskującej morskiej zieleni.
Dostępna również bransoletka pasująca do kompletu :)

 36. Komplet "Morskie oko" składa się z kolczyków i zawieszki. Wykonałam go oplatając niewielkie, błękitne, szklane kaboszony drobnymi połyskującymi srebrem koralikami rocailles.
Dostępny również pierścionek pasujący do kompletu.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen